External Audits / Komplexní posouzení provozu s návrhem na zlepšení včetně proškolení personálu
Jak to funguje?
Po primární schůzce s majitelem-provozovatelem restaurace a představením provozu a konkrétních představ pro zlepšení proběhne mystery shopping našim pracovníkem v provozu tj. 1 část kontrola provozu z hlediska prodeje ze strany zaměstnance a obsluhy, prostředí atd., 2. kontrola provozu: naši odborní poradci jsou přijati do provozu jako obyčejný personál (1x poradce, který posoudí znalosti personálu, správnou výrobní a hygienickou praxi a všech legislativních předpisů včetně bezpečnosti potravin v provoze a sanitačních režimů, 2. poradce je master of gastronomy, který zase posoudí veškeré nakládání s pokrmy, správné servírování, prodej produktu, kalkulace atd.
Po ukončení sledování provozu nastane pohovor s provozovatelem a návrh pro veškeré zlepšení včetně návrhu menu, výcviku perosnálu atd.
2-3 den proběhne školení veškerého personálu s důrazem na zlepšení kritických míst provozu včetně finační analýzy na konkurenceshopnosti, managementu provozu atd. Tedy jedná se o komplexní posouzení provozu včetně technologie, personálních aspektů, analýzy okolního trhu, nákladů, konkurenceshopnosti, reklamy, bussiness plánu, pomoci, školení a návrhů, vytipování kritických a slabých míst...
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat pro nezávaznou schůzku...
Dále nabízíme:
Pomoc gastronomickým provozům s vytvořením menu včetně zaškolení a předvedení menu přípravy a servírování včetně kalkulací
nebo periodické kontroly pracovišt: Periodické kontroly
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat pro nezávaznou schůzku...
Neváhejte nás kontaktovat s Vašimi požadavky.
Vyplňte prosím náš kontaktní formulář a my se Vám budeme obratem věnovat, nezapomeňte prosím uvést svůj kontakt.